Gotta look as bright as the sun.

My friends had their prom today so a couple of us graduates went down to Queen Elizabeth
Park to take some pictures with our growing up kids haha. I will do another post on it after
this one, which will be a Face Of The Day and an Outfit Of The Day!
SO IT WAS ANOTHER SUNNY DAY!! Which meant I got to pull out my yellow heels! ^___^
It was a very nice day, suuuper nice and warm!


MAC Eyeshadows - Nylon, Satin Taupe 
Urban Decay 24/7 Glide-On Eyepencil - Zero
MAC Fluidline - Blacktrack
Lashes: Quo - #806

NARS Blush - Orgasm
Rimmel Bronzer - Sun Queen 003
Lips: BARE!!!! >.< 
I leave it til the very end when I'm about to leave the door to apply a lip product but today I 
had to rush out and quickly snap these pictures! I ended up applying Maybelline's Color 
Sensation Lipstick in Pink Please. (obviously) and Dior Lip Maximizer Gloss

 Went for simple casual and left the main focus on the shoes <3 
Tank: UB Jeans: Cheap Mondays Shoes: Aldo
Nails: O.P.I Shorts Story

No accessories!!!!!! Ugh - see, this only proves how rushed I was to finish getting ready! :(
But yep, that's it. Super simple as always actually.. haha. I'm boring - I know.. 

So after all of the prom madness, I went to another friend's house for some BBQ and to watch
the hockey game! (Ugh, let's not even talk about how we lost...) 
Anyways I did have a cardigan on and please don't make fun of my unattractive face LOL.
And no, this is not how I normally drink.. -__- hahaha

and that's about it for my day! Fun and relaxed, loved it. I hope the weather stays consistant!!

Pictures of the prom coming up shortly!

PS. updated my OOTD 06/01/10 post, added a couple of more pics. =)

Have a good weekend errbodyyy! <3


faye lu said...

you have a really pretty smile =)
love the blog xo

Jenny said...

@faye lu awww thanks girl!! <3